ציוד מחנאות - כמה פריטי חובה לכל מי שיוצא לקמפינג

0 תגובות

שראל, אמנם קטנה, אך למזלנו הרב יש בה שפע של אתרים לקמפינג ומחנאות מהצפון ועד הדרום. המבנה הגאוגרפי והאקלים הישראלי מאשר לנו ליהנות מקמפינג בכל עונות השנה. אז רגע לפני שאתם מעמיסים את הרכב ואת החברה ויוצאים לקמפינג בזמנים שונים,  הרשו לנו להמליץ על ציוד מחנאות אשר ישדרג לכם את החוויה.

 

 

אוהלים

מי שרציני ומעוניין בקניית ציוד קמפינג ומחנאות חייב אוהל! שינה באוהל היא חלק בלתי נפרד מהחוויה. ישנם אוהלים מסוגים שונים, כמו אוהל פתיחה מהירה ומידות שונות, החל מאוהלים זוגיים ועד אוהלים גדולים ל 6 אנשים. כאשר מחפשים ציוד למחנאות, אוהלים הם פריט חובה, בעזרתם ניתן לישון בשטח בבטחה. הם מספקים הגנה מגשם, מיתושים ובעלי חיים בכלל.

 

פתרונות נגד יתושים

מי שרוצה לצאת שטח בימי הקיץ חייב להגן על עצמו מפני היתושים. לא רק שיתושים הם דבר מציק מאוד, הם גם חושפים אותנו למחלות כמו קדחת הנילוס המערבי ואסור לזלזל בזה. חובה עליכם להשתמש במוצרי הגנה מפני יתושים. בקטגוריית ציוד מחנאות תוכלו למצוא מבחר של פתרונות נגד יתושים. אחד הפתרונות שתוכלו לרכוש הוא צמיד דוחה יתושים. במקום למרוח חומרים כימיים על הגוף תועלו לענוד צמיד הפולט חומרים דוחי יתושים ומחזיק מעמד שלושה ימים. כמו כן תוכלו לרכוש כילה נגד יתושים המגיעה במארז נשיאה נוח וכוללת ווי עגינה לתלייה נוחה ומהירה.

 

פתרונות הצללה

כאשר יוצאים לשטח עם החברה ומתמקמים באיזו פינת טבע או חוף ים, השמש יכולה להציק. מסיבה זו כאשר מחפשים ציוד מחנאות חשוב לבדוק גם את פתרונות ההצללה. אצלנו תוכלו להשיג פתרון הצללה העשוי מבד ניילון גמיש, בעל עמידות גבוהה. הוא מגיע עם מוטות אלומיניום ושקים למילוי בחול על מנת להתקינו בקלות ובמהירות. כך תוכלו לבלות בנעימים ולהגן על עצמכם מקרני השמש המסוכנות.

בכל הנוגע לציוד מחנאות, אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון של מוצרים אשר יהפכו את חוויית הקמפינג שלכם למשודרגת. בעזרת המוצרים שאנו מציעים באתר תוכלו ליהנות מחוויית מחנאות מהנה ובטוחה. אנו מציעים מבחר מוצרים באיכות גבוהה ועמידות לאורך זמן. והכל במחירים משתלמים ועם משלוח עד הבית.