יוצאים לקמפינג? 5 דברים שאסור לשכוח

0 תגובות

קמפינג הוא דרך מדהימה להתחבר לטבע, להירגע ולבלות זמן איכות עם אנשים שאתם אוהבים. כדי שהחוויה תהיה מושלמת, אתם צריכים להקפיד לארוז את כל הפריטים החיוניים.

איזה ציוד קמפינג לטיולים פשוט אסור לשכוח? הנה 5 פריטי חובה שאסור לכם להשאיר בבית.

אוהל: הבית הנייד שלכם

בחירת האוהל המתאים קריטית לחוויית קמפינג נוחה. שקלו גורמים כמו גודל, משקל ועמידות בפני מזג אוויר כדי לוודא שהוא מתאים לצרכים שלכם. מומלץ לבחור אוהל פתיחה מהירה ברגע, שמותקן ומתפרק בקלות רבה. תכונה זו מהווה יתרון משמעותי כאשר אתם עייפים בסיומו של יום טיול, ובעיקר כאשר אתם נאלצים להקים את המחנה לאחר רדת החשיכה. זו בחירה מצוינת למתחילים או למי שמעדיפים פשטות.

 

 

שק שינה: כי חשוב לישון היטב

שינה תחת הכוכבים אולי נשמעת רומנטית, אבל הקור שמגיע בלילה יכול להרוס הכל. שק שינה טוב הוא המפתח ללילה רגוע. בעת בחירת שק שינה, קחו בחשבון גורמים כגון סוג בידוד, דירוג טמפרטורה ומשקל. בידוד סינטטי הוא בדרך כלל זול יותר, בעוד בידוד פוך אמנם יקר יחסית, אך מציע יחס טוב יותר של חום למשקל. הקפידו לבחור בהתאם לתנאי מזג האוויר הצפויים לכם.

 

 

כלי רב תכליתי: כל מה שאתם צריכים בכיס

זה כלי הכרחי בכל טיול קמפינג. יש מותגים שונים, אבל כמובן שהמוכר מכולם הוא לדרמן המעולה. הוא שימושי למגוון משימות, מחיתוך חבלים ועד פתיחת קופסאות שימורים. ועוד שלל כלים קומפקטיים אך פונקציונליים ביותר. עם תכונות כמו צבת, מברגים, סכינים ואפילו חותכי תיל, Leatherman יכול להיות החבר הכי טוב שלכם בטבע..

 

 

ציוד בישול: לא חייבים להתפשר בשטח

בעוד שלבישול על להבה פתוחה, מעל מדורה, יש קסם משלו, גזיות מציעות חווית בישול מבוקרת ויעילה יותר. חפשו דגמים קלים וקומפקטיים שקל לתפעל. מומלץ גם לארוז פק"ל קפה. כמו כן, לא כדאי לשכוח כלים לשימוש חוזר. לא רק שהם יותר ידידותיים לסביבה, אלא שהם גם עמידים יותר ונוח יותר לאכול איתם.

 

 

תאורה: כדי שתוכלו ליהנות גם בלילה

חשוב לארגן תאורה במחנה, לא רק כדי שתוכלו לראות אלא גם למען הבטיחות. ישנן אפשרויות שונות לשקול, החל מפנסים המשמשים גם כקוטלי יתושים ועד פנסי ראש שניתן להפעיל ללא ידיים. שרשראות של אורות LED או אורות סולאריים מאירות ויוצרות אווירה נעימה סביב אתר הקמפינג שלכם. ניתן גם להניח עששיות על שולחנות או לתלות אותן על עצים.

לסיכום, קמפינג הוא חוויה מרגשת ומתגמלת, אך חוסר הכנה יכול לפגום בהרפתקה שלכם. באמצעות פריטים כמו אוהל מתאים, שק שינה נוח, כלי רב תכליתי, ציוד בישול מגוון ואפשרות תאורה הולמת, תוכלו ליהנות מטיול מוצלח.

אז בפעם הבאה שאתם יוצאים לחיק הטבע, ודאו שחמשת הדברים האלה ארוזים ומוכנים לשימוש.

מוצרים נלווים