סוגי הפנסים שיש בסיירת

0 תגובות

באתר הסיירת תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של ציוד ופריטים לחיילים ומטיילים. אם יש משהו שכל מי שנמצא בשטח צריך, זה פנס טוב. בין אם מטעמי נוחות או בטיחות, לצרכים טקטיים או לקמפינג, בואו נכיר את סוגי הפנסים שאנחנו מציעים.

פנסים צבאיים

פנס צבאי מעניק יתרון טקטי. עליו להיות עמיד, אמין ורב-תכליתי. הוא יכול לשמש לניווט בסביבות חשוכות או כאמצעי איתות לחברי צוות, ומהווה חלק חיוני מכל ערכה צבאית.

סוגים עיקריים:

פנס ראש - פנסי ראש נכרכים סביב הראש, ומאפשרים להאיר קדימה ולפנות את הידיים למשימות חשובות יותר - תכונה קריטית באימונים ולחימה. פנסים אלה בדרך כלל קלים, כדי שיוכלו להיות נוחים לתקופות ממושכות.

פנס יד - פנסי יד מציעים יותר מסתם אלומת אור. רבים מהם מגיעים עם תכונות מיוחדות, חומרים בדרגה גבוהה ורכיבים שמסוגלים לעמוד בתנאים קיצוניים.

פנס לנשק - פנסים לנשק מותקנים ישירות על כלי הנשק, באמצעות מסילה או תושבת. הם מיועדים לזיהוי מטרה מהיר, ומעוצבים כך שלו יפריעו לטיפול בנשק.

 

 

פנסים לקמפינג

אמנם טיול מחנאות הוא בדרך כלל לא עניין של חיים או מוות, אבל עדיין נדרש פנס שטח איכותי. תזדקקו לפנס חזק ו/או נטען, שיחזיק מעמד לאורך כמה שיותר זמן.

הסוגים שהזכרנו קודם (מלבד פנס לנשק), רלבנטיים גם למטיילים. הנה עוד כמה סוגים שיכולים להתאים:

פנס מחזיק מפתחות קומפקטי - פנסים קטנים אך חזקים, אמנם לא כמו דגמים גדולים יותר, אך הם מושלמים למשימות מהירות כמו חיפוש אחר פריטים באוהל.

עששית - פנסים בעיצוב רטרו, שנועדו להאיר שטח גדול ואידיאליים לאתרי קמפינג. ניתן להניח אותם ולשחק משחקים, לבשל או לבצע משימות אחרות.

זרקור עוצמתי - כאשר אתם צריכים להאיר שטח גדול מרחוק, זרקור חזק הוא הפתרון הטוב ביותר.

 

 

תכונות מיוחדות

לייזר - הן בצבא והן באזרחות, צייני לייזר יכולים לעזור מאוד בציון מטרות או נקודות עניין.

עמידות למים - פנס שיכול לעמוד בפני חשיפה למים מסייע בפעילות ימית, או לחלופין בתנאי מזג אוויר קשים.

אור אדום - אור שעוזר לראיית לילה ונוטה למשוך חרקים, מה שהופך אותו לשימושי הן במצבים טקטיים והן במחנאות.

חיישן תנועה - חלק מהפנסים מגיעים עם חיישנים המאפשרים הפעלה ללא ידיים.

טעינה ב-USB - תכונה נוחה מאוד, שמאפשרת להטעין את הפנס באמצעות שקע חשמל, מחשב נייד, או אפילו יציאת ה-USB של המכונית שלכם.

 

 

בשורה התחתונה

בחירת הפנס הנכון יכולה לעשות את כל ההבדל במבצע צבאי או בהרפתקת קמפינג. המפתח הוא להבין את הדרישות הספציפיות של הפעילות שלכם, ולבחור פנס שעונה על הצרכים הללו. החל מפנסים צבאיים ועד לפנסים קומפקטיים, הסיירת מציעה מגוון אפשרויות שנועדו להאיר את הדרך שלכם, תהיה אשר תהיה.