סוגי הנעליים שניתן למצוא באתר הסיירת

0 תגובות

אצלנו תמצאו את הנעליים הטובות ביותר לכל צורך. בין אם אתם חיילים, מטיילים, ספורטאים או סתם רוצים זוג נוח ואיכותי, הסיירת דואגת לכפות הרגליים שלכם במחירים הכי נוחים.

נעלי ספורטשל חברת הוקה

חברה מובילה בתחום, אשר נוסדה בשנת 2009 בצרפת. היא זכתה לראשונה לתשומת לב בתעשיית הריצה על ידי ייצור נעליים עם סוליות חיצוניות גדולות, בניגוד לטרנד המינימליסטי שהיה פופולרי באותה תקופה.

עובדה מעניינת: המשמעות של השם "הוקה" מגיעה מהשפה המאורית, והיא "לעוף על פני האדמה".

נעלי הוקה אומצו בתחילה על ידי רצי אולטרה מרתון, בזכות הכרית המשופרת והיציבות המובנית. עם זאת, הן זכו במהירות לפופולריות בקרב רצים אחרים שהתאהבו בריפוד ובמשקל המינימלי. כיום, הטכנולוגיה של הוקה משוכללת עוד יותר, כפי שמעידים שלל דגמי הנעליים המובילים של החברה, אותם תמצאו באתר הסיירת.

בין השאר, Hoka מייצרת נעליים קלות, נעליים נמוכות, נעליים לסוגים שונים של ריצה (לרבות ריצה כביש ושטח) ועוד.

חיילים וחיילות? ניתן לרכוש נעלי הוקה באמצעות כוכבי צה"ל.

 

 

נעליים טקטיות

נעלי הרים טקטיות נועדו לשפר את הביצועים במצבים מסוימים, כולל בפעילות שטח (של אנשי צבא, משטרה ועוד), טיולים, טיפוס הרים ועוד. הן מציעות רמות גבוהות של הגנה מבלי לפגוע ביכולות.

נעליים אלה חיוניות בעיקר למשימות בלחץ גבוה הדורשות ריכוז ומאמץ לאורך זמן. הנעלה טקטית מאזנת היטב בטיחות, נוחות וקלות משקל, מבלי להתפשר על תכונות חשובות אחרות של נעליים.

התכונות של נעליים טקטיות שזמינות באתר הסיירת: סוליית ביניים מגנה, סוליה נגד החלקה, חסינות למים (והתייבשות מהירה), גמישות ותמיכה בקרסול.

 

 

כפכפי הוויאנס

כפכפי הוויאנס הם לא רק סמל מוכר של הרוח הברזילאית, אלא גם כפכפים איכותיים ונוחים במיוחד. הם קיימים כבר משנת 1962, ולאורך השנים צברו פופולריות ברחבי העולם ואף נעשו אייקונים, בזכות עיצובים בהירים, צבעוניים וקיציים. עד היום, כל זוג כפכפי Havaianas עדיין מעוצב ומיוצר בברזיל.

למעלה מ-252 מיליון זוגות נמכרים מדי שנה בלמעלה מ-100 מדינות, ולמעשה מדובר בפריט חובה לאוהבי החוף ובעצם לכולם. הכפכפים אהובים מכיוון שהם עשויים מגומי והם קלי משקל, עמידים ואינם מחליקים.

 

 

סנדלי שורש

חברת שורש נוסדה בשנת 1989 בקיבוץ החותרים, ומהר מאוד הפכה לשם דבר עולמי בתחום הסנדלים לטיולים. המוצרים שלה ייחודיים, באופן שהפך אותם למצרך חובה בכל טיול, קמפינג ומסע.

התכונות העיקריות של סנדלי שורש לטיולים: מערכת רצועות ייחודית שגורמת להתאמה מושלמת של הסנדל לכף הרגל של כל אחד ואחת, סוליה בעל שלוש שכבות שאוחזת ברגל למניעת פציעות, עמידות ארוכת שנים, בלימת זעזועים, גומי אנטיבקטריאלי, יציבות מוגברת בשטחים רטובים, רצועות המתייבשות במהירות - במהירות כפולה ביחס לסנדלים מתחרים.

זה הזמן לבחור על פי הצרכים וההעדפות שלכם, ולקבל במשלוח נעליים איכותיות במשלוח מהיר עד הבית.