כל המידע על שיתוף הפעולה בין הסיירת למרעום דולפין

0 תגובות

מרעום דולפין מייצרת ציוד צבאי ברמה הגבוהה ביותר, כפי שמעיד הקשר הנרחב של החברה עם צה"ל ושותפויות רבות נוספות ברחבי העולם. במהלך פעילותה שנמשכת כבר למעלה מ-25 שנים, היא הובילה מיזמים מוצלחים רבים, פיתחה מוצרים מהפכניים וצברה מוניטין מעולה.

כעת, אנו גאים לבשר על שיתוף פעולה של הסיירת עם מרעום דולפין, במסגרתו נשווק בחנות ובאתר שלנו פריטים רבים ומובילים של החברה.

 

 

חדשנות מתמשכת

מהנדסי המחקר והפיתוח של מרעום דולפין שוקדים על מציאת פתרונות חדשים, בין עם עבור צורך צבאי, פארא-צבאי, ביטחוני, רפואי או כל צורך תעשייתי אחר.

תוך התמקדות בארגונומיה ומיפוי גוף, פיתחה החברה פתרונות חדשניים רבים, שלא רק הופכים את השימוש בציוד ו/או ביגוד טקטי לקל יותר, אלא גם הרבה יותר נוח. למעשה, החברה מאפשרת לחיילים וחיילות להילחם חזק יותר, ארוך יותר ויעיל יותר.

המהנדסים והמעצבים מביאים את הניסיון שלהם, שצברו במשך שנות שירותם בצבא, ונשארים מחוברים לשטח כדי להישאר מעודכנים בהתפתחויות של לחימה, ציוד צבאי וצרכי החיילים.

עם הידע והניסיון הרחב שלה, מרעום דולפין מוצאת את החומרים והעיצובים הנכונים להפחתת משקל ולהעלאת העמידות של המוצרים.

 

 

פרויקטים בולטים של מרעום דולפין

רוצים להכיר קצת יותר את היצרנית שנמצאת בחוד החנית? אלה כמה מהמיזמים אותם היא מובילה בתקופה זו:

מציידים את חיילי צבא ההגנה לישראל - תכנון וייצור של ציוד הקרב האישי המחולק לכל לוחמי כוחות היבשה של צה"ל.

פרויקטים באירופה - תכנון ואינטגרציה של מערכות נשיאה עתידיות בצבאות אירופיים, לרבות השתתפות בסדנאות רבות עם משתתפים מגוונים להערכה טובה יותר לאורך התהליך.

מהפכת ה-FUSION - אספקת מאות מערכות נשיאת Fusion ו-Micro Fusion, המערכות המתקדמות ביותר של החברה, לצבאות במערב אירופה ובאסיה.

מערכת נשיאת טילים נגד טנקים - תיק גב חדשני ומתקדם לנשיאת טילים, עם משקל מופחת משמעותית. מערכות אלה כבר נמצאות בשימוש נרחב בצבאות ברחבי העולם.

מערכת נשיאה ממונעת - הבנת הצרכים של שדה הקרב הביאה את מרעום דולפין לפתח מערכת המסוגלת לשאת עד 120 ק"ג של ציוד בכל שטח. המערכת כבר נבדקה ומשומשת על ידי צבאות וכוחות אחרים בעולם.

מצלמת קרב מתקדמת - לאחר מחקר נרחב על שוק מצלמות הווידאו לתיעוד מבצעים צבאיים, פותחה מצלמה טקטית חכמה המציעה את כל התכונות הדרושות לתיעוד משימות, כולל ארוכות, ביום ובלילה.

 

 

אילו מוצרי מרעום דולפין אפשר לרכוש באתר הסיירת?

עכשיו אתם מכירים יותר את מרעום דולפין, וכנראה מתרגשים לגלות אילו מוצרים זמינים לרכישה אונליין. אתם מוזמנים להציץ בקטלוג ולבחור את המוצרים שאתם צריכים, מבין וסטים, רצועות לנשק, מערכות לחגורות, תיקים וצ'ימידנים, פאוצ'ים, שפצורים, סופטשל טקטי, קסדות, שכפצים ועוד.

מלבד זאת, אתר הסיירת מציע כל מה שחיילים וחיילות צריכים, בכל מצב. לדוגמה: כפפות טקטיות שמגנות על הידיים ומאפשרות תפעול נוח של הנשק, וגם שימוש בסמארטפון מבלי להסיר אותן.